Solució al problema d'activar el hotspot als telèfons Blackberry keyone i keytwo android


Si ets usuari de Blackberry i tens un telèfon model Key 1 ( Blackberry Keyone ) o Key 2 ( Blackberry Keytwo ) amb sistema Android, potser tens problemes per configurar la connexió compartida del wifi mitjançant hotspot. No passa a tots els telèfons Backberry, però pot passar fàcilment.

En el meu cas, el proveïdor de telefonia és la companyia catalana "Parlem", que funciona molt bé i que té un acord amb la xarxa "Yoigo". Quan intentava activar el hotspot per compartir la meva connexió del mòbil amb el meu ordinador em sortia un missatge que deia que "No estàs subscrit al hotspot". 

Vaig trucar a Parlem però no em van saber resoldre el problema. I la veritat és que he trigat molt a resoldre el problema. De fet, ja estava mirant de comprar-me un altre mòbil. Però sóc molt fan de Blackberry, perquè el teclat tàctil és genial i la Keyone que tinc va molt bé i no volia haver de fer el canvi.

Tanmateix, després de fer moltes cerques, vaig trobar aquesta web on un usuari ha trobat una solució (aquest home és mereix un premi). Us recomano que li doneu una ullada si el que us dic no us funciona. 

La solució, en el meu cas, ha estat ben fàcil. Simplement heu d'entrar a "configuració" i a "connexions sense fil i xarxes" heu de fer "Més" fins arribar a l'apartat "Xarxes mòbils" o "Paràmetres de la xarxa mòbil". 

Aleshores heu d'anar a "Yoigo Internet" i a "Tipus de MVNO" heu de seleccionar "SPN". Després entreu a "Valor de MVNO" i ja se us seleccionarà automàticament "Parlem" o la companyia que tingueu. Finalment, molt important, heu de desar els canvis, a l'índex superior. 

I ja no hauríeu de tenir problemes per activar el hotspot i compartir la xarxa des del vostre mòbil amb els ordinadors que vulgueu. 

Caldrà després, és clar, que configureu el hotspot, atribuint un nom a la xarxa i una contrasenya de 8 números. Això ho podeu fer anant a "configuració" i a "Ancratge i zona wifi mòbil". Després heu de clicar "hotspot mòbil", però abans us farà anar a "Configura hotspot mòbil", que és on haureu d'inventar un nom i una contrasenya per a la vostra nova connexió hotspot.

Espero que us hagi servit aquest mini-article si és que heu tingut la desgràcia de patir aquest problema.

Comentaris