Un kiwi al dia i adéu als refredats

Fa uns anys el meu tiet em va recomanar prendre un kiwi al dia i així solucionaria el problema dels refredats. Aleshores en patia sovint. I dic aleshores perquè des que prenc un kiwi al dia ja no en tinc. Els refredats els havia tingut des que era petit massa sovint. 

Vaig trigar una mica a fer cas del meu tiet perquè no m'agrada massa el sabor dels kiwis. No m'agrada, en general, la fruita àcida. Tanmateix, he de dir que amb el temps m'he acostumat i ara els beneficis compensen de llarg la petita molèstia del sabor. Fins-i-tot, ara aprecio més els kiwis verds, més àcids, que no pas els massa madurs, que són dolços.

En tot cas, el mètode del kiwi diari a mi m'ha funcionat perfectament i també us el recomano. Fins-i-tot, si marxeu d'excursió, us endueu els kiwis necessaris. Si patiu refredats sovint ho agraireu.

Si ho proveu, podeu deixar els vostres comentaris a baix. Ja ens direu si us funciona també a vosaltres.


Comentaris